قضاوت

دختری از جنس افتاب

تبسم به زندگی

قضاوت

 

  قبل از اينكه بخواهي در مورد من 
و زندگي من قضاوت كني كفشهاي من را بپوش و در راه من قدم بزن،
از خيابان ها،كوه ها و دشت هايي گذر كن كه من گذر كردم  
اشكهايي را بريز كه من ريختم
 دردها و خوشي هاي من را تجربه كن
سالهايي را بگذران كه من گذراندم 
روی سنگهايي بلغز كه من لغزيدم
 دوباره و دوباره بپا خيز و مجددا     دوبارههمان راه سخت قدم بزن
همانطور كه من انجام دادم
 بعد آن زمان مي تواني در مورد من

 هرگاه بجای من زندگی کردی میتوانیدرباره  من قضاوت کنی

                                                   
               



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 13:2 ] [ marziyeh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه